Dostava in prevzem

Strošek dostave
Strošek dostave je brezplačen za vse modele nap  za področje cele Slovenije. Strošek dostave za dodatke in motorje pa je viden v KOŠARICI in velja za področje cele Slovenije.


Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Dostavo lahko ponudnik vrši sam ali pa preko pogodbenega partnerja. Vse pošiljke so med prevozom zavarovane.
Ker vam kot ponudnik želimo nuditi hitro in zanesljivo storitev  predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.


Pregled izdelka

Ko vam dostavljač dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita,v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, o  nastali situaciji  zapišite REKLAMACIJSKI ZAPISNIK i  nam ga posredujete,  da vam bomo lahko uredili novi izdelek ali povrnili kupnino.
V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri našem pogodbenem parterju, ki je pošiljko dostavil ,  nam pa poslati REKLAMACIJSKI ZAPISNIK.



Čas in hitrost dostave
Naročeno blago vam bomo dostavili v predvidenem dobavnem roku, ki je razviden iz potrdila o naročilu oziroma predračuna. Okvirni dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi je 3-4 tedne od naročila. O dnevu in času dobave boste obveščeno preko maila ali telefonsko.


Osebni prevzem v PE Dunajska 13 , 1000 Ljubljana

Če ste za način dostave označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku. Obratovalni čas je od ponedeljka do petka, med 9.00 in 14.00 uro. Takoj, ko bo blago  pripravljeno za izdajo, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicom na vašo telefonsko številko.
Ob prevzemu blaga postopate po naslednjih  priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
Pregled izdelka:
- Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
- Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@kuhinjske-nape.si , da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
- Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
- Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo,ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.